22.10.2014

Olipa kerran...

Olipa kerran nuorukainen nimeltään Iisakki joka ilmoitti morsiamelleen päättäneensä ryhtyä puukkosepäksi. Hänen tinkimättämyytensä ja intohimonsa loivat brändin, joka tunnetaan ympäri maailman. 

Vaikka osakeyhtiö on matkan varrella käynyt melkoisen syvällä on brändi säilynyt läpi vuosien ja liiketoiminta nousemassa uusien omistajien myötä jälleen kukoistukseen.
Iisakin aikakauden jälkeen olemme nähneet monia mielenkiintoisia yrityksiä, jotka perustuvat vahvaan osaamiseen ja kovaan työntekemiseen. Näihin elementteihin kun lisätään ainutlaatuisuudesta kertova vahva tarina on yrityksellä edellytykset luoda asiakkaisiin side, joka kestää myös rajummat tyrskyt mitä maailma tarjoaa.

FACTS TELL, STORIES SELL

Mikä on sinun yrityksesi tarina?
  • Mieti mikä on yrityksessäsi ainutlaatuista. Unohda termit asiakaslähtöinen, laadukas ja palveleva, koska ne ovat itsestäänselvyyksiä joita kaikki kilpailijatkin toistavat.
  • Mieti mikä on yrityksesi iso unelma johon pyritte ja kerro se avoimesti.
Kun olet löytänyt vastaukset edellämainittuihin mieti vielä sopisivatko vastaukset kaikkiin muihinkin toimialanne yrityksiin. Mikäli sopivat pohdi vieläkin tarkemmin tai pyydä ammattilaiset apuun

Jokaisessa yrityksessä on varmasti ainekset mielenkiintoiseen tarinaan, joka houkuttaa asiakkaita - kun se osataan oikein kertoa. 
 
- Tero